Clinica DENTALMED

Monday, June 18, 2007

Behind Bars - Brasov ZOO















3 comments:

Lexis said...

La prima trebuia sa "clarifici" mai mult strutu', daca ai incetosat in photoshop mi se pare ca ai incetosat si putin din capu' strutului si de-aia se vede asa si la unele dintre pozele cu iepurii si cu gardul, trebuia sa lasi gardul in prim plan.... asa ca sa fie mai diversificate :D zic si eu... e doar o parere. In mare mi-au placut, sunt ok... :D Cheers.

Toate cele bune, Lexis.

Anonymous said...

Mie toate imi plac, si gata!
Din nefericire, aici in be ve sunt inca gratii, insa din cate am auzit voi pune sticla, ceea ce nu este doar minunat, ci este perfect!
..Macar asa mai scapa si animalele alea de stress!
In orice caz, te felicit pentru fotografiile reusite!
Nessu`

Sergiu said...

ce tristi par leii.

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner