Clinica DENTALMED

Saturday, February 27, 2010

Dedeman in Brasov

Dupa ziua de vineri cand Masa Critica de dupa amiaza mi-a dat peste cap sanatatea, a venit, bineinteles, sambata. Urasc sentimentul ala de boala, stii ca te va lua pana la urma, mai ales daca un membru al familiei tocmai a fost bolnav timp de o saptamana. Asadar, ma asteptam sa ma trezesc racit si n-am fost deloc afectat de faptul ca m-am trezit cu o durere de cap nasoala asezonata cu nasul infundat si durerea de gat.
Incerc sa incep cu majuscule propozitiile ca altfel se supara un infocat cicali... cititor al blogului meu :) nu-i dau numele dar il gasiti singuri la comentariile legate de accidentul de exact acum o saptamana.
Apropo de accident, am uitat sa va zic ca luni la ora 12, bicicleta era gata. Daca aveti probleme de orice gen cu bicicleta sau vreti sa va cumparati una (sau piese), apelati la http://www.playbike.ro Si nu, nu m-au platit sa le fac reclama, dar merita baietii. Ii gasiti pe Carpatilor, langa Hacienda, vis-a-vis de Piata Decebal.

Probabil va intrebati de ce am pus titlul cu "Dedeman". Probabil pentru ca e singurul lucru pe care l-am facut azi. Dupa o repriza scurta de cumparaturi in Kaufland - chiar daca m-am dus mai mult pentru apa minerala, tot cumparaturi ii zic - mi-am propus sa trag o tura si prin Dedeman, proaspat deschis cu o zi inainte. N-a fost greu sa ajung acolo, se traverseaza destul de usor orasul in conditiile actuale. Pacat de gropi si denivelari pe Kogalniceanu si Grivitei!
Dupa Baumax, coada de masini. M-am asteptat si la asta, desi am gandit limpede si nu m-am dus chiar in ziua lansarii ca sa evit buluceala. In fine, dupa ce am asteptat aproape 5 minute sa intru in giratoriu si in parcare, am gasit un loc chiar langa intrare :D, apoi am intrat in necunoscut. De indata ce am intrat, n-am putut sa nu zic "wow!". Imens magazin, dar nu se compara cu IKEA. Produse mai multe, adica exact ce se gaseste si in Hornbach (care e mult mai chic, sincer) Baumax, Bricostore, Praktiker, doar ca mai multe varietati. Vorbesc aici de gresie, parchet si in special usi. sute de usi. Ce-am vazut in schimb si m-a impresionat, a fost nimic. Lume multa, inghesuiala, nespalati. Dar se sta putin la case. Aici mi-a placut rapiditatea celor de la case. Bravo. Am cumparat un vas de sticla cu capac si niste flori. Vreo 7 la numar. Sper sa nu devina un fel de Carrefour nenea Dedeman asta. Deocamdata nu am putut sa retin preturile dar de indata ce ma insanatosesc, voi trage o raita prin toate magazinele de gen si voi face o comparatie de preturi. Daca Dedeman va mentine preturi mai mici decat concurenta, ar merita traversarea orasului pana acolo. Dar daca nu, imi pare rau, dar mai bine traversez orasul pana in Hornbach. Macar e mai "chic" :))

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner