Clinica DENTALMED

Saturday, March 20, 2010

Despre branza Nasal

O sambata inceputa asa cum se poate mai rau, cu durere de cap, s-a terminat foarte frumos. Bilantul zilei? Mi-am spalat masina, apoi o iesire cu amicul meu David pe Dealul Melcilor pana la barajul de langa Iepure si inapoi pe sub Tampa, Dobrogeanu Gherea, Prefectura si inapoi acasa. o tura usoara, rapida pe coborari si relaxanta pe urcari.
Apoi o tura mica de shopping prin Real dupa o husa pentru tapiteria de la masina, husa de 250 de lei care nu se potrivea. Am returnat-o si am fost placut surprins sa vad ca totul a decurs fara probleme.
Am gustat si Branza de Nasal cumparata vineri. Excelenta! Pute ca un cadavru, e cel mai puturos aliment pe care am pus mana, dar are un gust absolut bestial! Eu am gasit-o in carrefour, cu 44 de lei cutia. o gasiti chiar in capatul orientat inspre interior al raionului din dreptul ultimei case. Acolo langa branza Mascarpone.
Am asezonat-o cu vin, Lacrima lui Ovidiu de 12 ani si a iesit o seara in care am putut sa ma rasfat asa cum meritam de mult.
De maine incep lucrul la promovarea Masei Critice de vinerea viitoare. Concep mailuri pentru presa, fac afise, strang oameni pentru raspandirea afiselor.
O duminica faina va doresc!

poza luata de la http://www.produsin.ro/produse/branza-de-nasal/

Era sa uit, ieri am mai iesit la pedalat si a iesit urmatorul filmulet:

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner