Clinica DENTALMED

Monday, March 29, 2010

Reteta de friganele pentru ziua de luni

Nu stiu ce mananca altii dimineata, dar mie imi place sa diversific ceea ce bag in gura. Azi de exemplu, mi s-a facut pofta de friganele. Inca de pe vremea cand eram mic, le mancam cu pofta. Nu conta faptul ca erau pline de calorii si grasimi. Daca ma gandesc mai bine, nici acum nu conteaza, dat fiind faptul ca nu se lipeste nimic de mine, oricat as manca.

Mi-am preparat singur asadar, friganelele. Eu le fac in felul urmator: intr-un castron sparg 3 oua (preferabil sa fie de tara, nu din comert – daca tot le luati din comert, incercati-le pe cele de la Tonelli, o sa vedeti diferenta!) peste care arunc un praf de sare, putin piper si 3-4 linguri de lapte. Bat bine amestecul asta dupa care pun ulei la incins. Inmoi felii de paine (daca aveti paine mai veche, e modul ideal de a scapa de ea. Painea proaspata nu iese prea bine) in chestia asta cu ou si lapte si le pun in tigaia incinsa. Aveti grija ca se ard repede! Nu tineti prea mult painea la inmuiat caci va suge mult ou si ramaneti fara. Tineti painea pe foc pana se rumeneste putin si gata! Se serveste cu ceai de toate felurile in care, pentru aroma, puteti picura putina esenta de rom. Iese delicios!

Iata o poza cu ce am mancat eu azi:

IMG_0114

Si ce merge mai bine cu friganelele de luni decat o melodie care sa ne aminteasca faptul ca a inceput o noua saptamana in care iar avem de mers la munca, facultate, liceu, scoala:

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner