Clinica DENTALMED

Monday, October 25, 2010

Cel mai bun bulz din Brasov

Fiind duminică seara, după ce am scăpat de la muncă m-am tot gândit ce aș putea face în puținul timp liber ce mi-a mai rămas. O discuție între două doamne în fața unui magazin mi-a trezit brusc pofta de bulz. Am dat câteva telefoane, m-am interesat de un loc mai altfel pentru petrecerea unei seri și am ajuns într-un final la restauratul Casa Românească din Piața Unirii.

Încă de la intrarea pe ușă am fost plăcut surprins să nu aud ritmul house cu care eram bombardat prin alte localuri. Muzica populară, dată la un volum mai mult decât acceptabil, te făcea să te simți bine și nu deranja deloc.

La un moment dat, aveam impresia că eram singurii români din local, fiindcă la toate mesele din jurul nostru se vorbea ori engleză ori germană ori alta limbă neînțeleasă de noi.

Chelnerul a venit de îndată, ne-a luat comanda și servirea a făcut-o ireproșabil. Fetele au fost servite prima oară iar apoi noi, băieții. Cu câteva seri înainte, fusesem la Saloon, pe Mureșenilor iar acolo servirea a fost … mă abțin de la orice comentariu.

Fiindu-mi foame, am comandat ciorbă de fasole cu ciolan și bulz. Am așteptat ceva timp pentru ciorbă dar a meritat! După ciorbiță, bulzul mi-a venit imediat și a început orgasmul papilar. Gustul minunat al brânzei, smântânii, mămăligii și oului mi-a încântat gura în acele câteva minute în care am savurat deliciosul preparat. Am pomenit cumva de cât de bun a fost bulzul?

Am plecat de acolo în jur de ora 11 seara, ghiftuiți și foarte mulțumiți de alegerea făcută.

Așadar, dacă vreți să mâncați un bulz de calitate la un preț acceptabil, nu ezitați să treceți pe la Casa Românească.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner