Clinica DENTALMED

Sunday, May 30, 2010

40 de minute pana in Poiana Brasov

Am profitat de duminica asta frumoasa si seara pe la 18:30 am iesit putin la pedalat. Mai facusem Drumul Poienii si saptamana trecuta. Atunci am urcat pana sus in 41 de minute, dar aveam si un rucsac cu ceva lucruri in spate. Mi-am zis ca pot mai mult. Azi am plecat la 18:50 din Livada Postei si am ajuns in varful catararii, chiar la intrarea in Poiana Brasov la ora 19:30. Deci 40 de minute. M-am cam ofticat ca am castigat numai un minut fara rucsac in spate. Am stat 5 minute, timp in care am recuperat apa pierduta sorbind cu pofta din tasnitoarea de langa parcarea mare. Doua batranele care stateau pe banca langa mine au intrat in vorba cu mine si m-au intrebat daca am urcat cu autobuzul. Dupa ce au auzit ca am urcat pe sosea, s-au plans de faptul ca multi biciclisti urca in Poiana cu busul si ii incurca. Am mai auzit de problema asta in ultimul timp. Nu stiu cum s-ar putea rezolva.

La 19:35 am luat-o la vale fugarit de norii amenintatori insa am scapat uscat pana jos in Brasov. Pentru ca nu am apucat sa filmez nimic, pun filmarea de saptamana trecuta. Din pacate nu am prins toata coborarea pentru ca am ramas fara baterie.

Voi cu ce timpi va laudati pe urcarea asta minunata? Eu sper sa cobor sub 40 de minute pana duminica la concurs…

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner