Clinica DENTALMED

Wednesday, May 12, 2010

Cu bicicleta la Judecatoria Brasov

Fiindca m-am hotarat sa merg din ce in ce mai mult cu bicicleta, azi am fost la facultate pe doua roti. Bineinteles, in corpul T nu exista rasteluri unde sa-si poata lasa studentii bicicletele. Asa ca am fost nevoit sa o urc in aula si am pus-o in spatele salii. N-a comentat nimeni nimic.

Dupa facultate am avut ceva treaba pe la Camera de Comert, la fel, nu exista nici acolo rasteluri, asa ca am intrat in institutie si am pus bicicleta langa un perete.

De la Camera de Comert am fost trimis la Judecatorie, care e la 200 de metri departare. Odata intrat in curte, am fost abordat de 2 maimute jandarmi care au inceput sa se ia de mine si ma tot expediau afara din curte. Eu nu inteleg cu ce puteam sa incurc situatia, din moment ce imi puneam bicicleta intr-un colt al curtii si imi vedeam de treaba mea. Bineinteles, dupa un schimb de replici primitiv, am cedat si am lasat bicicleta langa afara langa poarta si am rugat doi avocati mai tinerei care stateau la povesti sa aiba grija de ea pana imi termin treaba. Dupa ce am trecut cu greu de detectorul de metale si de jandarmul care se ocupa de el, m-am invartit cateva minute sa gasesc ceea ce cautam, cand in sfarsit am gasit afisul respectiv, pentru ca nu aveam pe ce sa notez informatiile de pe el, am vrut sa ii fac o poza. Bineinteles, nu aveam voie. Am renuntat si am parasit institutia publica fara rasteluri si cu maimute jandarmi care au grija ca adevaratii infractori ca mine sa isi primeasca rasplata cuvenita.

Venind inspre casa, am remarcat la Colegiul de Informatica Grigore Moisil de pe Calea Bucuresti ca existau trei biciclete legate de gard. Banuiesc ca nici aici nu existau rasteluri. Exista vreo institutie publica unde sa ne putem lasa bicicletele? Sau vreo institutie de invatamant? Sunt sigur ca acest lucru ar rezolva destul de mult problema traficului din oras, avand in vedere ca multi copii/ studenti/ oameni folosesc masinile pentru a-si rezolva problemele. Daca ar merge pe bicicleta si ar exista rasteluri nu credeti ca ar fi mai bine pentru toti?

vana12mai 044 vana12mai 045

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner