Clinica DENTALMED

Friday, May 28, 2010

Atentie! Pe Dealul Melcilor umbla un pedofil!

Incantat de furtuna de azi, mi-am scos bicicleta si m-am urcat pe deal ca sa imortalizez spectacolul naturii. Pe langa rezervorul de apa cel mai apropiat de str. Dobrogeanu Gherea privelistea era superba! La un moment dat, au urcat doua fetite de 13-14 ani pe deal. Isi faceau poze. Din iarba a iesit un barbat in chiloti, s-a dus langa ele, le-a dat un aparat foto, si-a dat chilotii jos dupa care le-a rugat sa ii faca poze dezbracat. Am reusit sa surprind si eu cu aparatul foto momentele, cu zoom maxim si putin tremurate. Imi pare rau ca nu am nimerit nicio poza cu fata tipului, dar imi era frica sa nu faca ceva mai rau.

Am anuntat politia comunitara, baietii au fost super rapizi, spre deosebire de alta data si impreuna cu ei am cercetat tot dealul, pana spre str. Carpatilor. Barbatul nu era de gasit.

Iata pozele. Poate vi se pare cunoscut. Daca il recunoasteti, sunati la Biroul de Ordine Publica nr.4, 0368/ 457 016 sau 0728 / 289 665 sau 0268 / 541 703

atenie1 atentie2 atentie3

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner