Clinica DENTALMED

Thursday, June 03, 2010

37:30 minute pana in Poiana Brasov

Impreuna cu un amic am iesit azi dimineata la pedalat. Dupa o scurta incalzire prin oras, am plecat din Livada. Dupa primele curbe mi-am dat seama ca fiecare va merge pe cont propriu si dupa un minut de gandire, am luat-o inainte spre, speram eu, un nou record personal. Inainte de belvederi am luat-o mai moale ca sa ma ajunga si colegul de pedalat, insa am vazut ca nu apare si am luat-o inainte. Timpul sus la intrarea in Poiana Brasov a fost in jur de 37 de minute si 30 de secunde. Amicul meu a realizat un timp de 44:34, inregistrat pe GPS-ul din dotare. Pentru el, a fost prima data dupa 4 ani de cand urca acest drum. Azi a facut-o pe un MTB Decathlon Rockrider de 10,5 kg (salivam dupa greutatea aia). Specialized-ul meu are in jur de 13 kg si ceva. Data viitoare sper sa putem face schimb de biciclete ca sa vad ce timp scot cu o bicicleta mai usoara.

Numai bine! Daca aveti propuneri de iesiri, lasati un comentariu. Multumesc.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner