Clinica DENTALMED

Wednesday, June 09, 2010

ONG pentru promovarea mersului pe bicicleta

Am vorbit zilele trecute cu cineva care are in folosinta un ONG din Brasov dar care este inactiv. Din pacate, aceasta organizatie nu are activitate si ar vrea sa il transfere mie. Asta ar implica schimbarea sediului social si schimbarea numelui. Eu m-am gandit de ceva timp sa infiintez un ONG, asta dupa ce multi mi-au sugerat asta si dupa ce cateva companii si firme mi-au comunicat ca ar fi dispuse sa sponsorizeze actiunile unei asemenea entitati juridice. Dupa ce am umblat pe ici pe colo dupa informatii, am aflat ca infiintarea unei organizatii de la zero ar fi destul de laborioasa.

Acest tip cu care am vorbit mi-a spus ca ar vrea sa renunte la ONG in schimbul sumei de bani care ar acoperi toate operatiunile de transfer de sediu social si schimbarea denumirii. Practic, trebuie stransi niste bani care cu care sa se poata plati transferul.
Nu stiu exact despre ce suma este vorba, nici tipul respectiv nu stie, dar fiindca in zilele acestea el va fi ocupat cu niste acte legate de acel ONG, se va interesa si imi va comunica exact suma necesara. Totusi, mai mult ca sigur ca va costa mai putin decat infiintarea unui ONG.

As vrea sa stiu daca ar fi cineva dispus sa ajute cu o suma de bani - oricat - la aceste operatiuni sau cu orice fel de sfaturi legate de ONG si infiintarea lor, consultanta etc.
Multumesc
Robert Lazar
0724 / 348 215

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner