Clinica DENTALMED

Saturday, June 19, 2010

Unde imi fac eu dintii

clinica

Imediat se fac 2 luni de cand port aparat dentar. Cred ca multi nici n-ati observat, ceea ce e bine. Au observat doar cei care au mai purtat asa ceva. Cert e ca trebuia de mult s-o fac, insa incapatanarea mea si frica de dentist m-au tinut departe de cabinetele stomatologice pentru o lunga perioada de timp. Recent insa, mi-am luat inima in dinti (ha ha ha) si m-am prezentat la o clinica dentara unde am ramas perplex. Conditii mai ceva ca in Star Trek, aparatura de ultima generatie, oameni foarte bine organizati si curatenie exemplara.

Este vorba de Clinica DENTALMED din Brasov. Din cate stiu, sunt mai mult rusi pe acolo, iar asta se vede. Preturile sunt putin mai mari ca in alte parti, dar cand e vorba de sanatate eu nu fac niciodata compromisuri.

Momentan am aparat doar sus, urmand sa mi se monteze unul si jos in curand. Pretul? Atat cat trebuie ca sa am niste dinti frumosi. Cei care n-ati fost inca la dentist, mergeti acum cat sunt inca mici preturile. Va recomand DENTALMED din suflet. Chiar merita!

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner