Clinica DENTALMED

Wednesday, June 23, 2010

Presa, risc strategic in Romania

Vad ca Realitatea TV, in lipsa de ocupatie, afiseaza Breaking News “Presa, risc strategic”. Clujul si Alba se scufunda sub ape si astia au treaba sa faca din tantar armasar breaking news.

Aseara, ANAF inventaria bunurile Realitatea Media (Media Mall), pentru a pune sechestru. Se pare ca datoria televiziunii este de aproximativ 16 milioane RON. Cum naiba se poate asa ceva, cand isi plateau angajatii pe 600 de RON pe drepturi de autor si nu livrau banii catre CAS? Eu am o datorie la CAS BV aproape cat salariul meu. Asta in conditiile in care nu am lucrat nicaieri inainte si nu aveau de unde sa traga bani. Practic, in 12 luni in care am fost platit cu 600 de RON pe luna pe drepturi de autor, fara contract de munca, am acumulat o datorie cat un salariu prapadit. Si acum trebuie s-o platesc, pentru ca desteptii de la Realitatea nu si-au facut treaba. Cand a fost vorba sa mareasca salariul macar cu 100 de RON, nici gand! “E criza!” Drept urmare a respectului fata de angajati, acum ii bate Cel de sus. Statia locala de la Focsani s-a inchis, urmeaza celelalte.

oanoop 001 oanoop 002

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner