Clinica DENTALMED

Wednesday, June 02, 2010

Bicicletele furate din Brasov se duc in Crisbav?

Tocmai ce m-a sunat un amic participant la Masa Critica Brasov de acum cateva zile. Aproape plangand, mi-a povestit ca i-a fost furata bicicleta. Am cautat printre pozele facute de mine la eveniment, insa nu apare in nicio poza.

Este vorba de o bicicleta tip mountain bike – touring, mai veche, elvetiana, de culoare verde. Ca si particularitati, as putea mentiona faptul ca avea montat un fel de claxon trompeta pe ghidon, avea 4 foi si 6 pinioane, avea pres la roata din fata (aparatoare de noroi), avea o aparatoare nichelata pentru pinioane si tot un fel de dispozitiv de protectie pentru schimbatorul din spate. Avea portbagaj si cos metalic.

Cine mai are poze de la Masa Critica Brasov din luna mai, il rog sa scrie intr-un comentariu unde le pot vedea, ca poate daca exista vreo poza cu ea poate fi recunoascuta mai usor.

Proprietarul mi-a spus ca bicicleta a fost zarita pe blvd. Saturn si ultima oara a fost vazut in luneta autobuzului de Crisbav. Banuiesc ca aceasta banda de cretini hoti, sunt din Crisbav. N-ar fi rau sa se faca niste perchezitii sau razii prin acea zona.

Va rog, daca puteti sa ajutati in gasirea acestei biciclete care reprezinta o valoare sentimentala enorma, faceti-o! Efortul va fi rasplatit!

Multumesc

edit: am reusit sa gasesc bicicleta intr-un filmulet. Am facut o captura de ecran. Iata ce a iesit:

furata

Daca doriti, puteti sa vizionati filmuletul. Bicicleta se zareste in intervalul 0:28 – 0:33.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner