Clinica DENTALMED

Friday, September 24, 2010

Cateva raspunsuri…

In urma acestui articol am primit cateva comentarii la care vreau sa raspund. Am si eu dreptul la replica, nu?

@ionutc: daca iti dadeai o adresa de mail valida iti raspundeam acolo fara sa iti public comentariul. in cazul de fata ma simt dator sa iti raspund: nu am nimic cu primarul, am ceva cu cei care se ocupa cu angajarea acestor tarani in "meseria" de paznic. ei chiar nu isi dau seama ce dauneaza un asemenea indivit imaginii institutiei? chiar nu am nimic cu Scripcaru, te rog sa te uiti in tot continutul blogului daca l-am atacat vreodata dinadins sau din rautate. nu am de ce sa ma iau de el, nu mi-a facut nimic rau, dimpotriva, m-a ajutat de fiecare data cand am avut nevoie si pentru asta ii multumesc.

@Lucian: stiu de rastelul ala, dar e ca si cum ti-ai pune bicicleta in rastelul din Piata Sfatului ca sa mergi la liceu la Saguna... Posta e una si Primaria e alta.
@LittleDot: nu, nu e taran. nu e obisnuit sa i se explice cu calm ceva. sincer, eu exasperez pe multi cu calmul meu.

@Victor: Nu e nicaieri semn ca nu am voie cu bicicleta in Primarie. Eu am facut asa pentru ca de cateva luni incoace numai asa am facut si nu am intampinat nicio problema. In plus, paznicul nu avea voie sa puna mana pe mine sau pe bicicleta de parca as fi fost ultimul infractor din ghetou. Eu condamn in primul rand atitudinea angajatului Primariei, nu faptul ca nu exista rasteluri.
De reclamat nu il reclam pe paznic, ma gandesc ca are si el copii si o sotie acasa. Mai mult i-as crea probleme si nu vreau asta. Vreau in schimb sa-si invete lectia ca nu toti cetatenii pe care ii batjocoreste sunt fraieri care stau si pleaca capul. Vreau sa bage de seama ca sunt si oameni care stiu ce vor.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner