Clinica DENTALMED

Monday, September 06, 2010

Un rezumat

Al celor intamplate intre timp. M-am angajat la Decathlon Brasov. Da, magazinul acela de langa Praktiker. Am fost la Decathlon Bucuresti la training, m-am intors numai cu impresii bune si cand m-am apucat de lucru aici la Brasov mi-am dat seama intr-adevar de profesionalismul celor de la companie. Se munceste in magazin pentru ca la deschidere totul sa fie in perfecta ordine. Si ce ordine…! Fiecare centimetru conteaza in aranjarea rafturilor, in asezarea produselor. Este mult de munca, dar si satisfactiile sunt pe masura. Sa vezi clientul iesind cu zambetul pe buze din magazin – nu se compara cu nimic. Asta vrem noi la Decathon. Clientul primeaza intotdeauna si merita tot respectul.

Veniti la deschidere. Ma veti gasi la raioanele de biciclete, ciclism, role, scutere, sporturi de apa si la Atelier, unde voi fi la dispozitia voastra pentru raparatii de biciclete deocamdata, urmand ca in viitorul apropiat sa fie disponibile si alte servicii la Atelier, chiar la intrare in partea stanga.

Pe scurt, motivul pentru care numarul de postari pe blog a scazut este faptul ca sunt la munca de dimineata pana seara. Ma gasiti la telefon pentru probleme de siguranta nationala.

 

Legat de biciclete, ca tot e domeniul meu:

M-a contactat zilele trecute o doamna/ domnisoara Brand Manager la Academia Catavencu si mi-a propus ca Masa Critica Brasov sa se alature Zilei Internationale fara masini din 22 septembrie. Bineinteles ca am acceptat. Mi-a zis cineva ca autoritatile locale au in vedere pana si blocarea accesului masinilor in Centrul Vechi, o idee foarte buna zic eu. Vom vedea daca este pusa sau nu in practica. Am vorbit si cu Sorin Toarcea, purtatorul de cuvant de la Primaria Brasov, care mi-a zis ca se are totusi in vedere ceva pentru 22 septembrie.

Asadar, nu va faceti planuri pentru 22 septembrie ca s-ar putea sa iesim iarasi in strada dupa care, pe 24 septembrie, avem Masa Critica Brasov!

Apropo de Masa Critica Brasov, amicul meu Constantin Gabor, autor al deja celebrului blog www.highballblog.com, a realizat o filmare bestiala de la editia din august a Masei Critice, filmare pe care va invit sa o vizionati (apar si eu pe acolo, in tricoul galben cu bicicleta alba):

Ca tot sunt la capitolul ciclism, anuntul de vanzare a pantofilor de ciclism SCOTT ramane valabil, pretul a scazut la 200 RON.

Intre 10-11 septembrie va avea loc la Brasov un concurs de Mountain Bike numit PlayBike – On the Rocks. Mai multe detalii aici.

Vlad Dulea, initiatorul www.letsbikeit.ro a venit cu un proiect inedit, www.bikefriendly.ro . Citez “BikeFriendly.ro își propune să promoveze gratuit locurile din România (instituții, firme, muzee, parcuri, hoteluri, resutaurante, cafenele, baruri etc) care pun la dispoziție facilități pentru bicicliști (parcări -rasteluri- de biciclete, biciclete de închiriat etc)” – o idee excelenta care merita pusa in practica si la Brasov, ce ziceti?

Navigand pe net, am dat de www.tresonline.ro . Baietii se lauda ca ar fi primul brand romanesc de componente mountain bike. Sa ii credem? Site-ul pare interesant, insa este cam sarac in produse. Sunt convins ca va place ideea ca niste romani sa faca asa ceva, de aceea va invit pe site-ul lor sa ii incurajam in speranta ca se vor extinde. Hai baieti!

Pana una alta, la Brasov se organizeaza Ceai Tweetmeet-uri. N-ar fi mai fain daca s-ar promova mai bine intalnirile astea? Ca tare as vrea sa mai cunosc si eu cativa bloggeri de la care sa invat cate ceva. Ok, o fi un cerc restrans si nu se vrea publicitate, dar totusi, nu cred ca s-ar supara zoso de exemplu daca ar veni si cativa novici ca mine. In plus, un ceai/ narghilea n-ar strica, sa mai evadez de la munca… asa ca, baieti, anuntati si voi cand mai aveti de gand sa faceti tweetmeeturi din astea, va rog.

Ca sa inchei intr-o nota optimista de-a dreptul, unui amic brasovean, tot biciclist i s-a furat bicicleta din poza de mai jos. Daca o vedeti pe undeva, opriti-l pe cel care o calareste, sunati la Politie si spuneti ca ati gasit o bicicleta furata. Sau mai bine contactati id-ul “cristianmicu81”.

poze 164 aaaa(1)

2 comments:

Anonymous said...

cand e deschiderea decathlon in bv?

Robert Lazar said...

Peste o saptamana

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner