Clinica DENTALMED

Wednesday, September 08, 2010

Soferii de tir romani vs. cei din vest

Azi am profitat de faptul ca am scapat cu o ora mai devreme de la munca si am iesit la o mica tura de pedalat. Nestiind pe unde sa merg, am ales un mini-circuit mai lejer, numai bun de facut intr-o dupa amiaza dupa servici: Brasov – Sanpetru – Bod – Harman – Brasov. Nu stiu cati km sunt, nici nu ma intereseaza.

Venind dinspre Harman spre Brasov, pe portiunea cu doua benzi pe sens, am fost devansat de multe tiruri. O chestie m-a pus pe ganduri: tirurile din Romania au trecut de mine doar la cativa cm, zguduindu-ma serios. Tirurile din vest, in special cele din Austria – am prins mai multe, cred ca erau grupati – au semnalizat devansarea, au trecut cu totul pe banda a doua, dupa care s-au incadrat pe prima banda tot cu semnalizare. Nu mi-a fost deloc frica atunci cand treceau ei, in schimb, soferii romani mi-au provocat numai palpitatii. De ce occidentalii sunt asa iar romanii sunt altfel?

Bonus: BV 22 XIX – VW Phaeton – soseaua era libera, nu venea nimic nici de pe contrasens. Masina asta se auzea ca un tanc. Huruitul ei mi-a provocat fiori reci pe sira spinarii. Superba senzatie, superba masina, respectuos sofer. Numai de bine!

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner