Clinica DENTALMED

Monday, September 13, 2010

Un vis ciudat

Pe care l-am avut acum 2 nopti.

Se facea ca eram la o ora de religie, probabil la liceu sau la scoala, il aveam ca profesor pe Cosmin Stan de la Realitatea TV. Tipul a intrat in clasa si ne-a zis asa: “Dragii mei, de azi eu nu voi mai face semnul crucii, ci voi face urmatorul semn". Moment in care a desenat pe tabla urmatorul simbol:

semnvis

Desi nu-s ortodox si oricum nu prea sunt cu religia, eram revoltat de faptul ca prin gestul lui, incerca sa ne faca si pe noi sa renuntam sa facem semnul crucii si sa adoptam acest semn.

Primul lucru pe care l-am facut dupa ce m-am trezit a fost sa imi notez detaliile visului. Din pacate, nu ma pricep la interpretarea viselor, asa ca raman cu buza umflata si toata agitatia asta va fi in zadar.

1 comment:

Anonymous said...

Seamană cu un pahar, cred că îți era foarte sete sau ai fi băut ceva... :)

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner