Clinica DENTALMED

Monday, April 05, 2010

Brasovul vazut de pe Coltul Putinarilor

Dupa cum scriam intr-un post mai vechi, am urcat pana la Coltul Putinarilor mai mult din curiozitate. Am descoperit acolo niste locuri excelente de pozat partea veche a orasului Brasov. Peste acele zone domneste o liniste desavarsita, greierii se aud in surdina iar aerul este foarte curat si dadator de viata. Si de inspiratie pentru fotografiat desigur. Inarmat cu al meu aparat si cu putin timp liber, am tras cateva cadre cu partea veche a frumoasei noastre urbe. Apusul superb de soare m-a ajutat, insa n-am reusit sa ii folosesc la maxim potentialul. Mai ales ca mai aveam de urcat destul si se facea frig, eu fiind doar intr-un tricou primit de la Constantin de pe Highball Blog. Adica eram imbracat subtire. Din acele cadre, am ales doar cateva mai reprezentative. Nu se vor a fi artistice, ci mai degraba sa ilustreze cat mai bine atmosfera de atunci si tabloul peisagistic al acelei zile.

bik 039_p bik 049_p bik 051_p bik 066_p bik 067_p bik 071 copy_pp

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner