Clinica DENTALMED

Thursday, April 01, 2010

O zi nebuna, nebuna, nebuna

A inceput asa:

 bmn 017_1

Bineinteles ca acei nori n-au stat degeaba acolo sa ne uitam la ei cat de frumosi si pufosi sunt. Dupa cum probabil ati ghicit deja, da, a plouat cu galeata. Spre deosebire de Bucuresti, unde, in loc sa se bucure ca e vreme frumoasa si e soare, bucurestenii stateau cu miile in statiile RATB si se vaitau ca niste fetite ca e greva spontana si nu circula niciun mijloc de transport in comun, cu exceptia metroului. Ar fi fost cazul sa mai mearga si ei pe jos sau sa ia bicicleta.

Legat de Brasovul nostru totusi, o durere in gat ma chinuie de dimineata si mi-a stricat proasta dispozitie; dovada stau articolele scrise cu multa ura si rautate (muhaha).

La 12:30 m-am gandit si eu sa merg la facultate, cam tarziu, dar de obicei 30 de minute imi ajung pana in corpul T, cu autobuzul.

Pe drum, exact in intersectia de care am vorbit ieri aici, un frumos accident a avut loc. Am intins-o repede de acolo ca n-aveam chef sa mai fiu martor prin cine stie ce proces. Asadar, m-am prezentat frumos in statia RATBV si am zarit, venind de departe, un autobuz. Fiindca am mai multe drumuri de facut azi, m-am grabit sa imi iau un abonament pe o zi, cu 5 lei. M-am suit repede in bus si dus am fost. Am butonat ceva pe mobil si m-am trezit ca sunt pe strada Victoriei. Luasem 35-ul! De parca asta nu era de ajuns, a mai venit si controlul. Am coborat in gara, dupa care m-am uitat pe tabele sa vad ce merge pana in Livada Postei. 4! Pe peron, un 4 tocmai isi inchidea usile. Am fugit, l-am prins, am multumit soferului. De parca nu era de ajuns, am si nimerit un sofer care facea pe bunul samaritean si ceda trecerea tuturor, nu numai celor care chiar aveau drept de trecere. Cu chiu cu vai am ajuns la facultate cu cateva minute intarziere.

Ziua inca nu s-a incheiat, ma astept la orice.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner