Clinica DENTALMED

Friday, April 02, 2010

Sefu’, ai cumva o tigara?

Ca orice om normal, am coborat si eu azi sa duc gunoiul. La pubele, ce sa vezi? O haita de tigani, dar nu din aia batrani, ci din aia mai tineri care ti-ar putea da in cap daca te prind seara. Nu zic ca aia mai in varsta n-ar face-o, dar fie. Toata “cusca” aia unde troneaza pubelele pentru gunoi era plina de resturi, ca deh, firma de salubritate (care dracu o fi si aia!) nu s-a sinichisit sa vina sa ridice gunoiul inainte de sarbatori. Pubelele erau pline ochi si gunoiul deja umpluse toata zona. Ce faceau amicii nostri?!? Rascoleau gunoiul! Scoteau pungile de gunoi din pubele si le goleau continutul pe jos! Bai frate, unii se chinuie sa sorteze acasa gunoaiele si altii isi bat joc.

De parca asta nu era de ajuns, unul din ei mi-a adresat cu nerusinare si tupeu o intrebare pe care o urasc de cand ma stiu, tocmai pentru ca nu fumez: “Sefu, ai cumva o tigara?”

A fost unul din rarele momente in care mi-am iesit din fire si tare bine imi pare ca m-am abtinut de la o cearta monstruoasa cu dobitocii indivizii. Nu aveam nici telefonul la mine sa sun la Politia Comunitara (0268 954), asa ca am plecat pagubas si am ramas scarbit de atitudinea unora dintre cei care nici nu merita sa puna piciorul pe pamantul asta. Altii muncesc, isi castiga painea. Astia nu. Atat am avut de zis.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner