Clinica DENTALMED

Thursday, April 01, 2010

Despre Politia Comunitara Brasov – episodul 1

bannerpolcombrasov

ma lamureste si pe mine cineva unde este facuta poza din bannerul ce se gaseste pe site-ul Politiei Comunitare Brasov?

Imi permit sa imi dau si eu cu parerea. Decorul respectiv seamana dubios de mult cu zona Cappadocia din Turcia. Iar scrisul ala, câh! E facut in Paint sau ce naiba?! Si inca o chestie: din umilele mele cunostinte vizuale, masinile politiei comunitare nu au aceasta culoare si in niciun caz nu au trantit scrisul ala acolo.

Chiar nu exista cineva care sa se ocupe de site-ul acestei institutii care, teoretic, ar trebui sa aiba o anumita prestanta in relatia cu cetatenii? Nu vreau sa mai zic nimic de greselile gen “str. Urnaus” de la pagina de contact si multe altele. Lumea mai greseste, nu sunt nici eu absurd, dar totusi, este o institutie publica, nu un blog oarecare. Putin respect fata de ei insisi ca ar trebui sa ne reprezinte si sa ne apere, nu sa ne dea motive de ras sau mai degraba de plans.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner