Clinica DENTALMED

Saturday, April 17, 2010

Test drive cu Dacia Duster

M-am inscris si eu acum 2 zile la test-drive pentru noua Dacia Duster. Ieri am fost sunat si am programat intalnirea pentru azi la ora 9. M-am prezentat acolo la Euro Motor, dealer Dacia Brasov, mi-au fost inmanate cheile si am facut o tura prin cartierul Noua. Am condus varianta 4x2 pe benzina, adica masina gri din fara reprezentantei. Ce pot sa zic? O masina faina, interiorul e mai bun fata de sandero si logan. Masina e inalta, am escaladat niste trotuare intentionat ca sa vad cum se comporta, interiorul nu e zgomotos, masina sta bine in viraje, nu prezinta un ruliu accentuat, lucru vazut in cateva curbe pe care le-am luat mai energic. Volanul este un volan normal, nu are briz-briz-uri si se tine bine in mana. Directia e destul de precisa, totusi volanul are un anumit joc stanga dreapta, dar nu este de luat in seama. Cutia de viteze nu agata, cursa este scurta, chiar m-a impresionat. Ma simteam ca in Mitsubishi-ul pe care il conduc, care este chiar sportiv. Scaunul soferului este comfortabil, cu reglaj pe inaltime si in fata spate, spatarul este de asemenea reglabil, oglinzile sunt mari, comanda pentru reglajul lor este undeva langa frana de mana. Spatiul in spate este mai mult decat generos, portbagajul este… n-am ce zice, imens. Era sa uit de frane! Masina franeaza foarte bine; am avut ocazia sa le folosesc mai tare cand mi-a sarit in fata un urs care fugarea o caprioara in zona padurii de langa ZOO. Sistemul audio este acceptabil, nu se aude cu distorsiuni, sunetul este clar, chiar si la viteze de peste 200 km la ora. Centura cu prindere in 3 puncte este bestiala, te ajuta mult si scaunele sport Recaro, captusite cu piele de urangutan. Schimbatorul de viteze este protejat de un prezervativ, asa ca sunt putine sanse sa se rupa ceva. Pedalele sunt in numar de 3, ambreiaj, frana si acceleratie! Per total, lasand gluma la o parte, masina este ok. Nu iti da senzatia ca ar fi mare, dar este bine ca e inalta si solida. Facuta pentru drumurile noastre.

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner