Clinica DENTALMED

Friday, April 16, 2010

O zi prin Bucuresti…

M-am hotarat in sfarsit sa ma ocup mai serios de pozele facute acum o saptamana in scurta mea sedere de 3 zile in Bucuresti. A trecut mai bine de o saptamana si deja pot zice ca mi-e iarasi dor de capitala. La cate minusuri am gasit acelui oras, la cat am criticat traficul si oamenii si mizeria, exista ceva ce ma atrage. Daca n-ati fost pana acum, va invit s-o faceti. Poate pozele urmatoare va conving:

Una din primele fotografii facute in Bucuresti este aceasta, facuta din autobuz. Am tras multe cadre pana am nimerit una in care sa nu fie nicio masina si aproape niciun stalp sau alte obstacole:

Bucuresti1

Ati ghicit, este Palatul Parlamentului sau Casa Poporului. Iat-o dintr-o alta pozitie:

Bucuresti2

Nu prea pot sa descriu ceea ce am vazut atunci. O imensitate de cladire, un colos arhitectonic dar in acelasi timp si energetic. Consuma cladirea asta la curent… cat sa alimeteze un sfert de Bucuresti cred, cu tot cu becurile economice instalate in ea.

Vrand sa intram, la usa ne-a intampinat un catel cam adormit si ametit probabil de caldura.

Bucuresti3

Am aflat inauntru ca nu se putea deocamdata vizita. Ni s-a spus sa revenim dupa o ora. Resemnati, am iesit si ne-am indreptat spre Parcul Izvor de unde am facut urmatoarea poza:

Bucuresti4

Am traversat Dambovita, am trecut de niste strazi si am ajuns in parcul Herastrau unde am admirat copaceii ornamentali:

Bucuresti5

Tufisurile:

Bucuresti6

Vazele reconditionate si frumos asezate intr-un aranjament:

Bucuresti7

Aleile parcului sunt foarte curate si ingrijite:

Bucuresti8

Locurile de joaca, de distractie si de petrecerea timpului liber sunt deosebite:

Bucuresti9

Am intalnit si un individ prietenos, lenes si cam satul, judecand dupa bucatile de salam care zaceau probabil de ceva timp langa el. Pesemne ca e obisnuit sa aiba mancare la dispozitie. In Brasov cred ca n-ar rezista nici cateva secunde salamul acela pe jos, l-ar fura tiganii mai repede decat cainii :)):

Bucuresti10

Obisnuitii vanzatori de Kurtos Kalacs care sunt pretutindeni:

Bucuresti11

Mai tarziu am avut ocazia sa trec si prin Lipscani, iar apoi am savurat o bere rece in Valea Regilor:

Bucuresti12 Bucuresti13

Despre vizita la Palatul Parlamentului voi scrie mai incolo. Aveti ce vedea!

1 comment:

Unknown said...

Frumos...dar vezi ca nu e Herastrau, e Cismigiu. ;) Lumina excelenta!

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner