Clinica DENTALMED

Sunday, July 11, 2010

Cateva cuvinte dragi urmatorilor cretini

Vineri, 9 iulie 2010:

Intersectia Blvd. Kogalniceanu cu Victoriei, BV 12 BUI – Skoda Octavia Combi de culoare bleu – stiu ca mata e proasta, dar nu trebuie sa ma claxonezi la un metru in spatele meu ca sa imi atragi atentia asupra acestui lucru.

Dupa cateva minute:

Autobuz cursa numarul 37, BV 12 SNJ numar de identificare 626 – boule, daca vii pe bretea de pe 13 Decembrie spre Iuliu Maniu, vezi ca ai semnul de STOP (boule) iar cei de pe Traian Grozavescu, fiind in dreapta ta (boule), au prioritate (boule). Tu nici macar nu ai incetinit sa le dai prioritate celor care veneau de pe Castanilor si vroiau sa intre pe Traian Grozavescu (boule) Zi mersi ca nu a intrat Peugeotul ala in tine, altfel cum justificai porcaria pe care ai facut-o? Dar daca nu eram eu atent la tine (boule) si ma loveai? Cum ai luat carnetul ba boule?

Alta proasta cu un golf mai vechi, verde – claxon langa mine aproape de pasajele de la Hidromecanica – la fel ca primul idiot, cel cu Skoda.

Insa cireasa de pe tort:

Azi, duminica, 11 iulie 2010, in jurul orei 21:00. Coboram din Poiana Brasov pe sosea si in linia dreapta de dupa Spitalul de Ftiziologie, chiar inainte de Turnul Negru, dintr-un gang din dreapta iese un handicapat cu o Dacia Papuc cu 4 usi plin cu muncitori. Bineinteles, nu s-a asigurat. Eu si masina din spatele meu (un Peugeot 206 alb cu ceva inscriptii multicolore pe el) era sa intram in plin in el. Dupa cateva cuvinte frumoase pe coborare, in fata hotelului Aro, opreste pe strada chiar langa bariera, iese un cacat muncitor din masina si incepe sa ma fugareasca. Spre norocul meu, am avut inspiratia sa fug de acolo luand-o pe trotuar si taind strada Muresenilor, gorila fugind dupa mine pana aproape de semafor iar cand a vazut ca nu are sanse sa ma prinda, a urmat o serie de injuraturi la adresa mea.

Era o Dacie Papuc verde inchis (ca si cele de la Regia Padurilor Kronstadt), cu platforma deschisa, cu numar BV 15 KK… nu mai tin minte ultima litera, cred ca era T, desi ma indoiesc ca e posibil. De altfel, i se potriveste numarul cacatului idiotului.

Eu zic ca am gresit si eu pentru ca m-am luat in gura cu el. Dar el nu are scuza pentru manevra criminala de ne taia fata fara sa se asigure si pentru apucaturile de tampit de care a dat dovada incercand sa ma prinda pe strazile din centru.

 

Pe alta parte, am avut un weekend minunat; sambata am fost la Slanic Prahova si duminica am vizitat Rezervatia de zimbri din Vama Buzaului. Culmea, am reusit sa fac si plaja in ambele zile.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner