Clinica DENTALMED

Thursday, July 15, 2010

Cum a fost la Bucuresti?

Am plecat la 3 si un pic din Brasov, la 5:30 eram la Otopeni la aeroport sa las pe cineva. Dupa o mica oprire langa gara Baneasa de langa fantana Miorita, m-am avantat in Bucuresti, inspre AFI Mall Cotroceni. Dupa ce am prins verde la aproape toate semafoarele, la 6 eram in parcare la AFI Mall Cotroceni. A urmat o tura mica prin REAL de unde mi-am luat niste pantaloni si apoi, timp de 2 ore, am colindat ca bezmeticul prin mall. Toate magazinele erau inchise – abia mai tarziu am aflat ca se deschid la ora 10… 2 ore mi-au trebuit sa colind tot centrul comercial in conditiile in care nu am vazut tot si magazinele erau inchise. Mi se pare totusi o ora cam tarzie pentru deschiderea lor. Sau sunt bucurestenii mai lenesi dimineata?

In orice caz, am parasit mall-ul si am petrecut aproape o ora in trafic pe Iuliu Maniu, Soseaua Virtutii, Podul Grant si pana la Arcul de Triumf. Treceau biciclistii pe langa masina si ma ofticam ca nu eram si eu pe acolo la pedale. Dupa ce am scapat de aglomeratie, am stat ore intregi la IKEA de unde m-am intors cu cateva plase pline de tot felul de maruntisuri si chestii mai mult sau mai putin utile in casa. Fain magazin. Am mancat si bine la restaurantul de la etaj.

Dupa IKEA am vizitat Gradina Zoologica. Mai oameni buni. Dragi bucuresteni. Voua va place acolo? Va place sa aruncati 13 lei ca sa vedeti cai, oi, ponei, capre si cateva animale chinuite? Va place sa aruncati 13 lei ca sa va vedeti reflexia in geamurile care sunt prezente pe aproape toate custile? Dati-o incolo de treaba, sunt mai multe tasnitoare cu apa (groaznica apropo) decat animale! In afara de 2 crocodili, n-am vazut absolut nimic interesant acolo!

Insa ceea ce m-a socat de-a dreptul a fost … amplasarea gradinii zoologice. Nu de putine ori auzeam vuietul avioanelor care decolau sau aterizau in zona. De parca asta nu era de ajuns pentru saracele animale, se mai si auzeau impuscaturi de la un poligon de trageri amplasat tot pe langa zoo. Nu stiu istoria Gradinii Zoologice din Bucuresti, dar cine a trantit-o acolo a fost foarte prost inspirat. Nici nu e de mirare ca a murit bietul elefant acum cativa ani. Va chinuiti animalele cu custi electrificate, cu gauri foarte mici la gard, cu zgomotele din jur si cu purtarea angajatilor (nu comentez, am asistat la niste faze urate de tot in care erau implicati angajati). Apropo de asta, eu cred ca angajatii trebuiau sa fie in spatele custilor, nu saracele animale. Eu n-am venit in Bucuresti sa vad capre, oi si cai la ZOO. Am venit sa vad si altceva. N-a fost asa. A, ba da. Am vazut cat de multe tasnitoare pot sa incapa pe niste alei. De parca omului i se face sete dupa 20 de metri.

Profund dezamagit de Bucuresti, m-am suit in masina si sub 90 la ora nu stiu daca am mers pana la Comarnic. Astept amenzile in posta. Aaaa, era sa uit. In Breaza am asistat la cea mai ciudata ploaie din viata mea. Un perete de apa se vedea la orizont, cum am intrat in el, a inceput brusc ploaia. Dupa cateva minute, asa cum a inceput, s-a si terminat. Ciudat rau. Va las cu niste poze de la Gradina Zoologica. Eu nu pot citi decat tristete in ochii acestor animale…

abucur 001 abucur 003 abucur 009 abucur 014 abucur 020 abucur 024 abucur 027 abucur 030 abucur 032 abucur 034 abucur 036 abucur 038 abucur 042 abucur 045 abucur 050 abucur 060 abucur 068 abucur 077 abucur 082 abucur 092 abucur 096 abucur 103

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner