Clinica DENTALMED

Friday, July 02, 2010

Sunt de-a dreptul impresionat

Dupa aparitia in ziarul BrasovulTau a acestui articol cu mine, am fost sunat de mai multi oameni care au citit articolul. M-au felicitat pentru initiativa, cuvinte de lauda, etc. Chiar azi am stat la telefon un sfert de ora cu un domn de 56 de ani care mi-a marturisit ca ma admira pentru ceea ce fac si mi-a propus sa ne intalnim langa primarie cand sunt prin zona. Pesemne ca lucreaza sau locuieste in zona respectiva. Zilele trecute, in ciuda scepticismului meu, am avut cateva livrari si mi-am indeplinit sarcinile cu zambetul pe buze!

Ma bucur nespus sa vad ca o asemenea initiativa care sincer mi se parea putin deplasata la inceput, a prins la brasoveni si sper ca si altii sa apeleze cu incredere la acest tip de serviciu. Cand comenzile se vor aglomera, voi mai aduce alti oameni (deja am cereri de la brasoveni care vor sa faca asa ceva) si sper ca in curand sa fim mai bine organizati.

Dar cum omul zice multe si face putin, prefer sa ma opresc aici si sa ma bucur de faptul ca am scapat cu bine de sesiune!

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner