Clinica DENTALMED

Wednesday, July 21, 2010

Nesimtire la spalatoria auto de la Carpatex

Zilele trecute am trecut cu masina pe la spalatoria unde merg de ani de zile. Adica la spalatoria ROALMA (fosta Kenzi) din incinta Carpatex (dreapta pe Dorobantilor). Ajuns acolo, mi-am pus masina intr-unul din locurile goale si am asteptat. In timp ce masina era spalata, m-am dus sa platesc. I-am cerut tipei de acolo si un bon. Nu prea i-a convenit cand a auzit asta si a trebuit sa astept 5 minute pana sa isi aminteasca de mine. Pana la urma am primit un bon pe care scrie “turism spuma”.

sche

Am asteptat apoi cuminte pana ce baiatul ce se ocupa cu masina si-a terminat treaba. Cand am vrut sa plec, am observat pe jenti jeg. Dar nu jeg din ala subtire, ci jeg negru intr-un strat gros. M-am dus la casierie si i-am intrebat: “Nu va suparati, in pretul spalarii intra si curatarea jentilor?”. A iesit tipa de acolo, i-a spus baiatului sa curete jentile dupa care am verificat iar masina. De data asta, stupoare: partea interioara de jos a portierelor era murdara de parca nici n-ar fi fost spalata. Am dat cu mana pe acolo si am intrat iar in casierie sa-i intreb: “In pretul spalarii intra si curatarea corecta a portierelor?”. La care un individ mai in varsta, mai mic de statura imi zice: “Haide dom’le ca vii de ani de zile sa speli moca masina de la Realitatea si abia acum ai pretentii din astea!”. Intr-adevar, pe vremea cand eram la Realitatea, aveam un contract cu aceasta spalatorie care ne asigura gratis curatarea. De data asta insa platisem 25 de lei, luasem si bon si tot aveau reprosuri ca de ce sunt exigent. De ce sunt exigent? Pentru ca am dat un ban si vreau sa fiu servit asa cum trebuie, nu in bataie de joc. Am plecat de acolo cu scarba si nu cred ca voi mai reveni la ei.

Apropo, nu va mai lasati masina la dispozitia lor. Un angajat, probabil vreun pusti care lucreaza la negru, era sa darame ditamai zidul de langa iesirea din spalatorie. Din ce am auzit pe acolo, ar fi incercat sa parcheze masina unui client cu spatele si nu prea i-a reusit, lovind zidul de caramida si aproape daramandu-l complet.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner