Clinica DENTALMED

Monday, July 19, 2010

Portia de dobitoci din trafic

Un loc fruntas il are matizul alb, BV 55 (sau 22) SLA care, intrand pe Zorilor pe bretea dinspre Liceul de Informatica, intoarce imediat pe banda dubla pe sensul de mers spre Uranus, taindu-mi calea si oprindu-se pe interzis chiar in fata magazinului de papetarie. Am indraznit sa ii zic “Asa se intoarce?” ca am primit imediat clasicul raspuns “Tu ce vrei ba?” de la sofer, dupa care acesta s-a dus in treaba lui. Observand ca scumpa lui sotioara e pe dreapta, m-am dus la ea, i-am batut politicos la geam, a deschis geamul si i-am zis sa-si educe sotul sa nu mai faca prostii in trafic. La care ea: “Nu e treaba ta! Du-te in piz*a matii de nesimtit!”. La asa replica, i-am inchis-o: “Asa vorbeste o doamna?”.

A doua chestie din trafic: BV 19 URS, adica un Peugeot 307 CC negru cu o domnisoara la volan. Eu pe prima banda, aproape de statia de dupa Liceul de Informatica. N-a avut rabdare sa trec de statie, a venit din spatele meu si s-a bagat in statie chiar in fata mea, eu trebuind sa franez puternic ca sa nu intru in ea. Nu s-a invatat minte si la urmatoarea statie, la Spitalul Judetean, a facut aceeasi chestie.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner