Clinica DENTALMED

Thursday, July 29, 2010

O gradina de vis in Brasov

Legat de campania PrinBrasov.comInfloreste Brasovul” aseara am zis ca ii fac o vizita lui Lucian, un pasionat de flori, si m-am tinut de cuvant. Cand am ajuns acolo, el era deja in gradina si aranja florile, cosmetiza gradina si facea ultimele aranjamente pentru "sedinta foto". Am lasat bicicleta la margine, mi-am scos aparatul din rucsac si m-am apucat de facut poze, chiar daca el inca nu terminase. Am vrut sa il prind in "actiune" pe Lucian. Pana la urma a iesit totul foarte frumos; sincer, gradina arata mult mai bine decat ma asteptam sa arate o gradina de bloc. Se vede mana omului gospodar. Printre aranjamentele cu bun gust si plantele plasate exact unde trebuie, era acolo si un gazon bine intretinut, fara melci sau insecte. Se vede ca Lucian e in elementul sau, ii place enorm sa lucreze in gradina. Vecinii lui sunt foarte incantati; am auzit niste discutii pe acolo. Se mandresc cu aceasta gradina superba si au de ce.

Pozele sunt frumoase, insa merita sa vedeti pe viu gradina. O gasiti pe strada Mercur nr.5 scara C.

grad 014a grad 034a grad 037a grad 042a grad 043a grad 051a grad 064a grad 076a grad 081a grad 094a

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner