Clinica DENTALMED

Wednesday, July 07, 2010

Sondaj: propuneri denumire ONG

Pentru ca deja sunt hotarat sa infiintez un ONG, am luat legatura cu un avocat care maine imi va comunica exact costurile pe care le implica infiintarea acestuia.
Vreau sa stabilesc inca de la inceput cateva chestii.
Voi incepe cu Denumirea ONG-ului, pentru ca acesta este primul pas care trebuie facut. De indata ce voi afla exact pretul necesar infiintarii ONG-ului, voi veni cu alte chestiuni. Deocamdata, ramanem la nume.

Vreau sa imi dati idei de denumiri pentru un ONG care sa sprijine mersul pe bicicleta in Brasov. Eu am deja cateva nume in cap, dar vreau sa vad si voi ce ganditi. ONG-ul, in principiu, daca ne ajuta Dumnezeu, va organiza evenimente cu tenta ecologisto-ciclista, va realiza actiuni care sa apere interesele biciclistilor si poate, daca totul merge bine, va infiinta un skate park asa cum trebuie sau trasee speciale pentru freerideri, trial-isti si altii.
Asadar, loviti-ma cu propuneri de denumiri.

No comments:

Powered by Blogger

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner